מוצרי קוסמטיקה מקצועיים “אלגנט” — SEXTET

SEXTET1

 SEXTET FIRMIG BODY CREAM

 

 אור מוצר:

קרם גוף לשימוש ביתי, נועד כדי להקנות לעור  מראה  מוצק ומתוח יותר. מעניק לעור  לחות וגמישות  מייטבית. מכיל מינרלים מים המלח התורמים לבריאות ורעננות העור.

 

  

בעלת 6 פעולות עיקריות:

מעניקה לעור הגוף  אפקט «ליפטינג» מיידי ומתמשך.

  • מקנה לעור הגוף מרקם חלק יותר ומראה מוצק יותר ומורם יותר.  
  • מעניקה לעור הגוף לחות, רכות וגמישות .
  • מקנה לעור מראה חלק ומחוטב
  • מסייעת במניעת רפיון
  • מסייע בסילוק חומרי פסולת ורעלים מהעור

 

מרכיבי מפתח:

פרופילן גליקול-מרכיב לחות(לחותן) ונשא מצויין לחומרים פעילים בנוסחה.

קווילג’ה וקיגליה-תשלובת פפטידים ממקור צמחי המבוססת על טכנולוגיה מיוחדת «מדמה בוטוקס», המופקת מעצים הגדלים באפריקה ובאמריקה.תמצית זו מסייעת במיצוק העור.

תמצית קפה- מעניקה  אנרגיה לתאים וע»י כך מאיצה את חילוף החומרים וסילוק חומרי פסולת ורעלים מהעור.חילוף חומרים מהיר מגביר את שריפת השומן בתאים וע»י כך מפחית באופן משמעותי את מרקם «התפוז» על העור.

תמצית פאפיה- מכילה  פפאין –אנזים המרכך את  החלבון שנוצר על פני העור.  מסייעת בהסרת עודפי תאים מתים וע»י כך מאפשרת חדירה טובה יותר של החומרים הפעילים אל תוך העור.

תמצית אננס- מסייעת בהסרת עודפי תאים מתים משטח פני העור.

תמצית תה לבן— עשירה מאד בפוליפנולים (סותרי חימצון) המסייעים בהגנה על סיבי הקולגן והאלסטין בעור- ב-87% יותר מכל סותר חימצון  אחר- ובכך  יתרונם ותרומתם לשמירת גמישות העור ולמניעת רפיון וקמטים.

חמאת שיאה- מסייעת במצבי יובש,אדמומיות וגירויים בעור. גורמת להמרצת זרימת הדם בעור ובכך תורמת להעשרת הרקמה בחמצן ולהאצת סילוק חומרים רעילים מהעור.

סקוולן- שמן טבעי המופק משמן זית.מעניק לעור לחות והגנה לאורך זמן,מאיץ את התחדשות התאים ומשמש כאנטיאוקסידנט(סותר חימצון) טבעי רב עוצמה.

גליצריןטבעי(מופק משמן קוקוס ודקל)מסייע בשמירת לחות העור הודות לפעילותו ההיגרוסקופית,כסופח מים (לחות)

מירלים מים המלח- המינרלים ממלאים תפקיד חשוב וחיוני בעור.השילוב של מגנזיום,סידן אשלגן,נתרן,בור,ברום ואבץ. מסייעים בפעילות  תקינה של התאים(חילוף חומרים,יצירת אנרגיה ,חלוקה והתחדשות.) תוך שמירה על רמת לחות אופטימלית בתאים

 

הנחיות שימוש:

פעם ביום לאחר שימוש בפילינג, להניח על האזור המטופל ולעסות בעדינות עד לספיגה מוחלטת.